183940783794701

לשדרג את המטבח עם מכונת קפה טוחנת

מדי יום נחמד לקחת בבית פסק זמן וליהנות מרגע חדש, מזמן רגיעה עם כוס קפה משובחת, כזו אשר הוכנה מפולי קפה אשר זה עתה נטחנו במקום. פולי הקפה מגיעים מברזיל, הונדורס, קולומביה והודו, נקלו בקלייה איטלקית ארוכה אשר ממצה אותם באופן אופטימאלי ומעצימה את טעמיהם. בקיצור – כוס קפה באיכות של בריסטה מקצועי.

את החלום הזה ניתן להגשים בקלות ובמחיר אטרקטיבי ביותר, באמצעות אחת ממכונות הקפה הטוחנות שלנו. מהי בעצם מכונת קפה טוחנת ואילו מכונות מומלצות מוצעות אצלינו למכירה?

 

מכונות קפה ביתיות

מכונות קפה ביתיות הפכו נפוצות ופופולאריות ביותר בישראל בשנים האחרונות, ומסיבה טובה – הן מציעות את האפשרות ליהנות מכוס אספרסו מושלמת, וממגוון רחב של טעמים,ף זנים וארומות שונות, הכל במטבח הבית ובלחיצת כפתור פשוטה.

 

טכנולוגיית ייצור הקפה הביתי מתחלקת לשני סוגים עיקריים:

1. מכונות אשר עושות שימוש בקפסולות של קפה אשר נטחן מבעוד מועד על ידי היצרן עצמו

2. מכונות קפה טוחנות אשר מייצרות קפה באמצעות פולי קפה שלמים, הנטחנים במקום

 

כלומר, בניגוד למכונות הקפה הביתיות האוטומאטיות, אלו של הקפסולות המוכרות כבר לרובנו בישראל, מכונת קפה טוחנת מציעה להכין כוס טרייה לחלוטין של קפה ומצוידת במטחנה קטנה אשר טוחנת עבורנו את הפולים ממש רגע לפני שאנחנו מכינים את הקפה.

 

הבדל מהותי בין המכונות הפועלות באמצעות קפסולות לבין המכונות הטוחנות נוגע לטעמים ולארומה של הקפה – כאשר מדובר בקפה אשר זה עתה נטחן, הארומה החזקה מתפזרת בחלל המגורים והקפה הטרי מלא בטעמים עשירים ומעוררים, אולי יותר מכל סוג אחר של קפה ביתי. כך, ניתן למצוא את המכונות הטוחנות בבתיהם של חובבי הקפה המושבעים ביותר, אלו אשר אינם מעוניינים לוותר על אף חלק מהחוויה העשירה ביותר שניתן לקבל משתיית קפה.

 

  מכונה אוטומאטית ופשוטה לתפעול

חשוב להבין כי גם במקרה של מכונת קפה טוחנת, מדובר במכונה אוטומאטית ופשוטה להפעלה – במספר לחיצות כפתור המכונה טוחנת עבורנו את הפולים השלמים ומייצרת את הקפה. כך, ניתן ליהנות בבוקר מכוס קפה טרי אשר ממש זה עתה נטחן, קפה המתאפיין כאמור בטעם חזק ועשיר ובארומה שאי אפשר לפספס.

 

אתם מוזמני לבחון את מגוון מכונות הקפה הטוחנות והאוטומאטיות שאנחנו מציעים כאן ב"ורו קפה" ולבחור את המכונה הטוחנת המתאימה ביותר עבור המטבח שלכם.

כיום קל, פשוט ומתבקש יותר מתמיד לשדרג את חוויית שתיית הקפה הביתית שלכם. חוויה זו אינה צריכה להיות פחות איכותית ועשירה מזו של שתייה בבית הקפה האהוב עליכם...

לצפייה בקטלוג מכונות קפה אוטומטיות טוחנות ולהזמנה אונליין גלשו לדף:

מכונות קפה אוטומטיות

 חברת אמניזיה בע"מ היבואנית והמשווקת הבלעדית של Caffé Vero לבתי קפה ובתי מלון ברחבי הארץ.

להזמנות קפסולות קפה, פולי קפה, מכונות קפה, אביזרים וחלקי חילוף למכונות, צרו עמנו קשר במספר 072-3931748 או הזמינו ישירות מהאתר בלחיצת כפתור.